TOOSnews
اعلان
هبت‌الله استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای کارمندان دولتی طالبان ممنوع کرد.
افغانستانتوس نیوز

هبت‌الله استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای کارمندان دولتی طالبان ممنوع کرد.

۱۹ جوزا ۱۴۰۵
اشتراک‌گذاری
خلاصه

بر اساس یک سند وزارت عدلیه طالبان، هبت‌الله آخندزاده، رهبر این گروه، در یک حکم شفاهی جدید استفاده از تلفن‌های هوشمند را برای تمام طالبان و کارمندان دولتی ممنوع کرده است. در این سند آمده است که افرادی که از این دستور سرپیچی کنند مجرم شناخته شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

طبق این حکم، کسانی که از ممنوعیت استفاده از تلفن‌های هوشمند تخطی کنند، به محاکم نظامی معرفی خواهند شد.

در این سند همچنین گفته شده است که این تصمیم در حضور قوماندانان امنیه و رؤسای استخبارات، به رؤسای محاکم نظامی هشت زون مربوط به معاونیت نظامی ستره محکمه طالبان ابلاغ شده است.

بر اساس معلومات به‌دست‌آمده، رؤسای محاکم نظامی هشت زون مکلف شده‌اند که در مورد تطبیق این حکم به رهبری طالبان اطمینان دهند.

نویسنده:سعید سمیر

ما را دنبال کنید

کانال‌های رسمی برای خبرهای فوری، کلیپ‌ها و تازه‌سازی‌ها.

@TOOSnews.com

برای باز کردن کانال رسمی، روی یک آیکن بزنید.