افراد مسلح در منطقه بنو در ایالت خیبرپختونخوا پاکستان بر یک آمبولانس متعلق به یک موسسه خیریه محلی آتش گشودند که در نتیجه آن چهار نفر جان خود را از دست دادند.
پولیس پاکستان اعلام کرده است که اجساد قربانیان به شفاخانه مرکزی بنو منتقل شده و روند تحقیقات در این پرونده آغاز شده است.
به گفته پولیس، این رویداد روز جمعه، پنجم سرطان، زمانی رخ داد که افراد ناشناس بر آمبولانس تیراندازی کردند و چهار مرد میانسال در این حادثه کشته شدند.
مقامهای امنیتی تاکنون جزئیاتی درباره هویت قربانیان ارائه نکردهاند.
بر اساس گزارشها، نیروهای پولیس پس از دریافت خبر به محل حادثه رسیده و منطقه را محاصره کردهاند. یک مقام محلی گفته است که انگیزه این حمله هنوز روشن نشده و بررسیها در این زمینه ادامه دارد
نویسنده:سلیمه آریایی








